Skriver av mig

Har svårt att tro att du är borta.Även fast jag aldrig red dig förutom ca 2 år sedan så gör det ont. Jag vill inte tro att du är bort jag vill INTE TRO!!
När jag hör en sorlig låt så gör det ont.Tår efter tår. Jag ser din bild på minnestavlan du PASSAR INTE DÄR!!! Kom tillbaka SNÄLLA DU ♥♥♥♥
Det gör även ont att skriva det här. Ögonen gör ont nu, jag ville inte att detta ska hända.Men du lider väll inte?
Man får väll hoppas och tro att du har det bättre nu än du hade det med den svåra koliken.
Men det gör ont och det är svårt att förstå min värld ändrades när jag fick veta. Jag vill inte aceptera att du är bort jag vill inte tro.
Det kommer ta tid för mig att läka, mest inombords då jag inte förstår detta.
Nån sa ju ''Alf står på tur''
Jag blev mest chokad men samtidigt förbannad hur kan man säga så?!?!
Känner att tårarna vill ut men jag hindrar de.Vill inte ha dubbelt så ont då jag tänker på dig och Alf som ''står på tur''
♥Clever♥
R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: