Emma

Sover just nu över med Emma. Snart kommer ett inlägg om hur ridningen gick och vad jag köpte i stan mm.

Manny

 

Goldie

 

Trafik :p

Är på väg till Kristianstad för att göra pass och vi sitter fast i trafiken pga trafik arbete -.-
Vi har suttit fast här i ca 30 min om inte mer.
Man kan sa att det är lång kö så ja.
Senare så ska jag rida Arrow, jag och Emma har stora planer på G men det tror jag förblir en hemlis tills vi gör det;)

Arrow

 

Tidsinställda

Har nu tidsinställa inlägg ;D

Ingen ridning

Blev ingen ridnign då viktigare saker kom ivägen.
Har stor städat rummet idag.
Jag har moppat, dammsugat, damat plockat undan kläder mm.
Ser riktigt mysigt ut nu :D
Nu ska jag bara ta det lugnt.
Imorgon blir det ridning det är 100% säkert. Och så ska jag göra pass.
Jag och mamma ska resa någonstans men vet inte vart.
Antingen nu på sommar lovet eller på hösten. Vi tror att vi gör det på hösten :D
Älskar att resa utomlands men det är lite läskigt :/

Idag

Idag ska jag städa rummet.
Dammsuga, moppa mm.
Sedan så ska jag upp och rida Arrow och Manny med Emma.
Jag ska först rida Arrow och Emma Manny sen ska vi byta.
 
Arrow
 
 
Manny

Tävling

Tävling på denna blogg
http://epicfaiil.se/2014/june/tavling-dressedtokillse.html#comment
Man vinner ett valfrit linne från hennes webbshop !
Delta :D

Planer

Idag har jag inga speciella planer. Ska sitta hemma och bara ta det lugnt.Men ska försöka göra klart headern.
Vad ska ni göra idag? Eller vad har ni gjort idag? ;)
 

Medryttare


Upp och rida

Snart ska jag upp och rida Manny i skogen och Emma ska ta bilder.
Videon ska göras idag har ingen huvudvärk nu ;)

Huvudvärk = Ingen video

Rubriken talar!
Har en förskräcklig huvudvärk så ingen video! Sry


Kristianstad

 
Är just nu i Kristianstad med mamma ska se om jag hittar något snyggt.
Kl 16 så ska jag upp och rida en längre tur i skogen med Manny och kanske Arrow.
Videon är på pga ska bara redigera den och ladda upp den.
Våra besöka hos hästarna
• 1 promenad
• 2 frihettsdryssyr pass (tränat på spansk skritt)
• Provridning i padock
• En litten uterit i skogen och sedan padock ( Arbetat mycket i trav med Arrow)
Detta ovan kommer jag att berätta om i videon.
Idag som sagt så ska ta en längre utterit i skogen med ägaren sist så tog vi en liten rit i skogen utan ägaren.
Men det ska nog gå bra.Men vidoen kommer idag och då får ni veta om allt som har hänt mm

Header

Dålig bloggning pga att jag jobbar på en header ;)
Tjuvkik här:
 

Video

Kommer gör en video där jga berättar om vad jag och Emma har gjort uppe hos hästarna det har varit en hel del och blir för mycket att skriva ;)
Så videon kommer snart. Men kommer göra en lite sammanfattning.

16:50

Idag kl 16:50 så var jag,Emma och Emma's mamma uppe vid hästarna.
Idag pratade vi mest. Hon berättade om hästarna betende,vad de hette,rädslor,lite om deras bakrund. Riktigt trevligt. Hon var verkligen jätte tevlig.
Varmblodet: Arrow - Svart
Islänning: Manny - Svart
Islänning: Goldie - Skäck
Vi ska provrida nu på lördag kl 15:00
Vi kommer vara medryttare på alla 3 :)
Frågor?
Kommentera gärna ;)
 
 
 

Startas upp?

Ja nu kommer nog bloggen att startas upp på ett eller annat sätt. Då menar jag anitingen vlogg eller en blogg som jag alltid haft där jag skriver eller blandat.
Men kan börja nu ;)
Idag vid 16:40 så ska jag och Emma till 3 hästar som vi ska vara medryttare på. Jag kommer nog att rida en liten problem häst ;) Gillar såna man får en utmaning :D
Det är 2 islänningar och ett varmblod.
Ska bli riktigt kul och spännande idag ska vi bara medst prata med ägaren och lära känna varandra sedan kanske vi rider eller så rider vi någon annan dag vi får se hur vädret blir.
Ses så länge ;)
 Alf

Startas upp?

Bloggen kanske kommer att starta upp igen :D Får se på lördag ;)
Deta kommer då vara en vlogg.