Mina presenter !

Bilder eller video kommer imorgon om jul afton och mina julklappar :D So Happy ! Ska sitta vid min surfplatta ikväll :) hihi fick en ;) Natti Natti  ♥

God jul !

God jul !
Hoppas ni kommer ha en trevlig jul.Bloggen kommer förmodligen stå oaktik under dagen.Kanske slänger in ett inlägg men vi får se ;)

2 1

Ja nu har jag 2 projekt på gång ! Den ena får ni veta slutet av månaden ;) Den ena den andra får ni veta i Janurai.

Minihoppning

Hej alla !
Vet inte om jag har sagt detta men har gått och grubblat på om jahg sa vara med på en minihoppning i minst 2 veckor nu... ussh
Hat ju beslut ångest. Men det ska jag nog.Ska nog hoppa 60 eller 70 får se vad Jonna tycker ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sovit över

För ungefär 30 min sedan så åkte Samantha och Emma hem från mig. Mer kommer sen ;)
 Arkiv bild
Min söta Mr Bean ♥

Ingen ridning på ett halvt år

Imorgon är det min sista ridning.Sedan kommer inte jag att rida mer på ett halvt år.Kanske inte ens 1 år.Vi får se hur det blir :) Kram
 
 
 

Alla hästar jag har ridit detta år

Ja ni läste rätt gjorde klart bilderna igår men han inte lägga upp den så nu lägger jag upp de.
 
+ City (ingen bild)
Glömde Smulan :( ussh skäms :/
 
 

Stort/hemligt projekt pågång !

Ja ni läste rätt :D nu får nog veta mer på måndag :)

Modellhästar

Dessa modellhästar fick jag när vi var på eko för några dagar sen. Jag passade på att fota de ute med vår system kamera. Kommer fota som en galning när snön kommer. Här kommer bilderna.
Aragon
Aragon är en stor fin Shire hingst. Han är 8 år och väldigt busig av sig.Han älskar att hoppa och galoppera över allt annat.Han kan bli väldigt pigg och busig i skogen.Han har en stor och fin vit bläs i anisktet.
 
 
 
Stella
Stella är en Falabella i 10 år åldern. Hon är väldigt lugn av sig och älskar dressyr. Hon gillar även att vara i hagen och leka med alla sina vänner.Hon har ingen bläs eller några strumpor.Hennes pälsfärg är stickelhårig.
 
 
 
Hero
Hero är en väldigt ung häst.Han är 6 veckor gammal är fortfarande hos sin mamma.När han blir 3 år så ska jag börja rida in honom. Just nu så trivs han bri vid sin mamma's sida.Men har vissat sina galopp kunskaper i hagen.Han har halvstumpor på alla 4 benen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bildbomb

Här kommer en bildbomb :) Titta och njut
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skola

När ni läser detta inlägg vid 12:00 så är det bara 5 min kvar av matte ;(
Ussh gillar inte matte.
Te,x  x•y6•x2•7y=
 Sånt jobbar vi med just nu.Det går sådär..
Snart kommer fler tidsinställda :)
 Random bild från flygplanet till Kreta

4:a

Idag är det den 4:a.Kan ni se luckan?
 
4:a luckan
 En snö bild från förra året som jag tog :)

3:a

Idag nästa lucka för idag :) Kan ni se den?
3:a
Alla som skriver en kommentar i detta inlägg och länkar sin blogg.Kommer jag kolla era bloggar och kommentera 5 inlägg i varje blogg.Och kanske även följa den ;)

2:a

Eftersom jag hade problem med bloggen igår så får 2:a luckan öppnas idag.
 Ser ni 2:an?
 
2:a
Julklapss tips:
Till julen så kan man köpa:
Spel (datorn,wii eller nått annat)
Leksaker
Prydnad
Behövande saker te,x pennor,böcker.
Skal till mobil.
Något till hästen/hästarna te,x schabrak,ryktborste,sadel,benskydd,pannband mm.
 
 
 

Dåligt

Ussh fy på mig... har haft så himla dålig bloggning.Har inte haft tid har haft massor med läxor och prov.Jag måste plugga extra mycket till prov då jag är väldigt dålig på att lära mig saker på genomgångar :P
Ska nu kolla på film och sedan gå och lägga mig imorgon så slänger jag upp minst
 
♥ Saker jag har fått (foto på de)
♥ Ridningen denna lördagen och förra.
♥ Läget nu
♥ Info om min kalender
♥ Om julen
♥ Bilder från min födelsedag (om inte videon snart kommer upp)
 

1

Idag är det den 1 :) Så nu öppnas luckan i min kalender
Lucka 1:
 En frost/snö bild som jag tog föra året.
Det kommer inte alltid komma bilder :)