Startas upp?

Ja nu kommer nog bloggen att startas upp på ett eller annat sätt. Då menar jag anitingen vlogg eller en blogg som jag alltid haft där jag skriver eller blandat.
Men kan börja nu ;)
Idag vid 16:40 så ska jag och Emma till 3 hästar som vi ska vara medryttare på. Jag kommer nog att rida en liten problem häst ;) Gillar såna man får en utmaning :D
Det är 2 islänningar och ett varmblod.
Ska bli riktigt kul och spännande idag ska vi bara medst prata med ägaren och lära känna varandra sedan kanske vi rider eller så rider vi någon annan dag vi får se hur vädret blir.
Ses så länge ;)
 Alf

Kommentarer
Postat av: Elin

:D
Vad kul att du äntligen startat upp bloggen.Och vad kul att du hittat en medryttar häst !

Svar: Hej !Tack :)
Japp ska försöka hålla bloggen vid liv nu.
Sandra

2014-06-19 @ 14:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: