Vad har hänt ?

Ja vad har hänt under dagarna?
Jo jag red sist i Söndags som jag skrev i igår på challeng.
Och sen har vi inte kunna rida då det blåst väldigt mycker och varit riktigt stek het.
Men jag har badat i vår pool det var riktigt skönt att få hoppa i poolen i hetan.
Igår så var det hela 30 grader i poolen :D
Dagens planer idag är städning på rummet,rida vi kanske ska bada med de idag men det är inget som är bestämt.
Jag ska även jobba på en header som jag satt typ hela natten igår på och skissade :)
Imorgon kommer min kussin ända från polen :D
Så det ska ochså bli kul !
 

Kommentarer
Postat av: The Revolt

Hoppas du och din kusin får det trevligt då hen kommer hit ^^

Svar: Tack det kommer vi :)
Sandra

2014-07-10 @ 20:24:07
URL: http://TheRevolt.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: