Plask

Igår så red jag Arrow och Emma på Manny.
Vi red ner till en sjö för att se om man kunde bada där och det kunde man. Vi badade inte utan vi ville se hur hästarna reagerade och kolla om man kunde bada. Ägaren hade sagt att Arrow var jätte rädd för vatten och det visste även vi.
När vi kom ditt så fick vi första sitta av då det var väldigt brant ner. När vi kom ner så gick vi med hästarna fram till vattnet de började nosa på sanden och sedan på vattnet. Sedan började Arrow och dricka det. Manny var lite rädd han vågade i alla fall stå med hovarna lite i vattnet så det är ju bra :D
Arrow stod och drack och sen bara så där så gick han ut så vattnet var nästan upp till hans framknä. Och så börjar han plaska runt med hoven och såg så glad ut. Kunde inte sluta le. Fyllde hela min kropp med glädje + det var ur gulligt ♥
 
Vi red senare tillbaka och släppte in de i hagen sedan tog Emma Goldie i grimma och grimskaft och gick ner till  vattnet för att se hur han reagerade, jag väntade i hagen med Arrow och Manny för att Manny började bli nervös och vi skulle även se hur han reagerade. Men det gick bra bara att han gnäggade precis vid örat på mig.
ussh det är så himla öron bedövande....
Men idag så blir det nog bad med hästarna :D ♥
 
Arrow
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: