Challeng

Dag 02- Sista gången du red en häst och vad du gjorde
Sist jag red så var det i Söndags. Och då hade jag och Emma picknic med hästarna. Vi skrittade och travade till en liten mysig plats nära min mammas kompis hus och satt och hade lite dricka och sncks med oss och hade ja typ picknic. Sen så red vi tillbaka och hämtade Goldie för att han ochså skulle sträka på sig. Manny skulle få rida mer för att ägaren sa att han skulle jag rida mer än andra för att han är väldigt tjock.
Vi red en bit med Goldie han skulle ridas mindre då han är 29 år men skulle ändå få lite motion.
Men vi red en bit och sedan hem igen.

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hoppas du mår bra ikväll

Svar: Tack detsamma!
Sandra

2014-07-10 @ 23:36:12
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Emma Malm

Vilken bra tips lista när vet man inte vet vad man ska skriva om=)

Svar: Ja det tycker jag också :)
Sandra

2014-07-14 @ 11:28:51
URL: http://emmamalm.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: