Ridningen

Orkar inte skriva ett långt inlägg om ridningen så jag ska sammanfatta allt idag :)
Vi skulle skritta och göra halt vid varje bokstav sedan skulle vi göra samma sak i trav.Sedan skulle vi gå in på en volt vid A och C och komma fram i galolpp.Aston galopperade på bra.Vill skulle även forma de efter volten så jag gjorde det.Han är riktigt dktig på att ''gå'' i form.Sedan skulle vi trava i kort trav och snabb trav över bommar som hade olika avsåtånd mellan varandra.
Nästa tisdag så ska vi hoppa :D Ska få hoppa Aston ♥ Ska bli riktigt spännande.Och nu på söndag så ska jag vara med på pay and jump med Alf ♥ Ska bli riktigt spännande vem vet jag kanske får min andra rosett :)
 
 Alf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: