Mina dagar

Såhär har Måndag,tisdag och onsdag varit.
Måndag:
Skolan var helt okej. En lugn skoldag. Jag gjorde inget specielt den dagen.
 
Tisdag:
Så var det ochså en lugn dag. Teen Wolf som väntade hemma på mig på datorn och min ridning.I nästa inlägg så skriver jag om den.
 
Onsdag:
Idag var det en väldigt rolig men ''tråkigt'' dag. Vi hade No i 1h och 30 min -.-
På sista paset så skulle vi byta platser. När vi skulle börja med det så kom en kvinna in och sa jag skulle vilja ha med mig (vi säger,vill ej skriva deras namn) Görka,Tomat,Majs och Sandra.
Jag bara ehh.... blev rätt rädd trodde jag hade gjort något sedan sa hon att vi skulle plugga matte hos henne.Vi bara okej.Så vi gjorde det sedan när det var slut så gick jag och Emma på läxhjälp så vi kunde plugga.För hemma så kan ingen av oss plugga.Och jag fick så mycket gjort så jag kommer nog klara förhöret imorgon på engelska ord och provet på fredag om de första människorna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: