Pay And Jump

Jag var framme vid stallet vid 8 med Emma. Vi gick banan vi kunde den redan lite då vi såg den på en spelkväll på boke. Efter vi hade gått banan så kom en tjej fram till oss och började prata.Hon var med oss hela dagen.Hon var riktigt snäll och trevlig.Så vi fick hennes nummer och lite andra sidor där vi kunde vara sociala med henne.Men sedan så hjälpte hon mig att göra iordning Alf medans Emma flättade hans pannlugg.
Sedan så tog ut honom till padocken för att rida fram.Han var väldigt stressad och nervös för att det blåste.Men jag började skritta honom.Efter en studn så började jag trava och sedan så travade jag över ett krys.Jag ''hoppade'' över det 3 gånger ungefär.Sedan så hoppade jag de högre hindren.De gick vra men han var lite seg.Jag galopperade även också och fick han att följa kanterna.Sedan var det min tur att hoppa.När jag kom in så kom jag inte fram i galopp på honom först då han tramsade.Sedan kom jag fram och hoppade örsta det gick bra men han saktade av några gånger.Så jag tog en del i trav.Men jag kom i mål felfri :D
Var ändå v'ldigt glad över dagen.Sedan köpte jag min andra gröna rosett ♥
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

Missa inte chansen att vinna en länk på en av horseworld's största bloggar! :D det är superenkla regler och alla kan delta:
http://teeamjump.horseworld.se/?p=2292#respond

Svar: Ska kolla :)
Sandra

2014-02-17 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: