Ridningen igår = aj aj :/

Igår så red ju jag Snubbi och Samntha red ju Smulan. De var snälla i skogen mm. Vi galopperade och hoppade lite hinder i skogen. Jätte duktiga. Sen så red vi upp och ner för 2 jätte branta backar. Riktigt läskigt men det gick :) sen när vi var nästan tillbaka så började Snubbi han stannde och rörde inte sig ur fläcken han lyssnade inte på skänklarna eller min röst så jag fick ta till spöt då började han backa och sen gjorde han nått jag aldrig skulle vänta mig. Han ställde sig på bakbenen och stegrade. Så jag liksom ''la'' mig runt hans hals och lutade mig fram. Sen direkt när han kom ner så bockade han och stegrade ännu högre. Sen han kom ner så kom det som en våg genom han kropp så jag ramlade av landade på sidan av midjan typ. Fick rätt ont. Men jag kan gå och så men det gör lite ont när jag ska börja mig ner. Sen red vi hem. Vi ska rida igen på Fredag. Får se hur det går :) Tyvärr så vill inte bilderna från ridningen komma från Samantha's mobil till min. Men jag ska lösa det. Imorgon kommer också videon upp från Sanning eller konkan.

Snubbi

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: