Veckan!! Prov :O

Hej förlåt för att jag inte har skrivit på länge.... Har haft 4 nationella prov nu:O kunde inte totalt 3... :/
 
Tisdag:Så var det skola.Det var en ok dag.Det var fisk i skolan:/ fyy.Jag och 2 gjorde en hemlig sak för att vi inte skulle vara hungriga:D Det är en hemlis mina kära vänner.
 
 
Onsdag:Så var jag med Emma och Sam:) Vi hade jätte kul:) Vi flummade typ:D Kl 18:00 - 20:00 hade jag kväll's gympa:D gjorde lite volter fick träna på mitt inhopp.
 
Torsdag:Så chillade jag.Jag var hemma och slappade för det mesta.Och övade för NP matte prov.I skolan var det kyckling soppa:/ blä..Åt 3 knäckebröd.Älskar knäckebröd.
 
Idag(Fredag):Så hade jag NP prov i matte:/ det gick sådär.Hade problem med 2....
Sen så var det Pizza i skolan!!! Jätte gott<3
När jag kom hem så var jag på datorn och städade på rummet.När mamma kom hem så beställde vi ett spel:D sjukt glad.Nån som kan gissa vilket?? det är nått Sims 3 spel.Mer säger jag inte.Vid 5 så åt vi thaimat<3
Imorgon ska jag rida Bella <3 längtar sjukt mycket<3 Hon är jätte duktig på att galoppera:D Så det ska bli kul.
//Kramis ;-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sam

Ni har beställt antingen Sims 3 Årstider eller Sims 3 Universitet. :)

Svar: JAPP det är årstider:D
Sandra Fraczek

2013-03-17 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: