Saker från stan!

Här kommer bilder från saker jag hade fått från stan.Fick 1 par byxor,en tröja,ett grimskaft,godis till hästen,ritblock,pennor,iphone skydd/skal.

 
Där var de:) Allt blev vid 700 kr :/  Sen åt vi på Max.Jag åt pomes,och en hamburgare och drack en cola.
Det var gott:D sen åkte vi hem.Sen så packade jag jätte snabbt min väska för att jag skulle sovaöver med min bff.Vi hade jätte kul.det var allt.Och idag i skolan så stog jag vid en dörr och då kastade en kille en jätte stor snöboll rakt på min hals:/ inte kul...Men på fredag så ska jag ta en spruta:/ ush hatar sprutor.Och på lördag ska jag rida:) HAPPY FACE!! noot! för att vi ska byta:( 'gråter' typ... vill inte byta vill ha min lilla bebis:D jaja kommer skriva imorgon mer:) ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: