Fett Kul:D

Hej har haft fett kul idag.Jag vakande vid 11.Sen så åt jag frukost och spelade lite på datorn.Vid 18:00 så åkte jag till min Bff för att sova över.Vi kollade på en film som hette Hobbit.Den varv jätte bra.Men den slutade fungera när det var ungefär 1 timme kvar.Den varar i 2 timmar.Men sak samma.Sen så hjälpte vi varandra på ett spel på mobilen som heter '4 pics 1 word' det är fett kul.Sen gick vi för att lägga oss.Hon ligger i sängen och är på mobben jag sitter och skriver på min blogg kl 22:12.
 
Haha;) jaja det var allt.Opps glömde en sak imorgon så ska jag till ett lekland med min 2 bff och min lillebror:D älskar det stället.Vi har fårfarande lek sinnet kvar;) kommer berätta imorgon hur det gick. God natt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: