Påsklov !!!!!

Idag (Torsdag) så fick jag påsklov :) gött :D ska rida nu på lördag (pirrigt) för att vi ska byta hästar:D Och min bästis ska börja i min  och Emma's galopp grupp på ridningen:D det ska bli jätte kul.Alla 3 är bästisar.Sen kommer jag gå på miniridläger från onsdag till torsdag:D det kommer bli AWESOM <3 man får rida båda dagarna och sova över om man vill.Ska gå med Emma.Sen kommer jag kanske rida på påsklovet nästa vecka.Vet ej om det är ridning;(Men hoppas det:) Snart jag också ha genrep för min gympa uppvisning.Några veckor efter det så är det uppvisning:D Mer bilder kommer imorgon.Kommer ej skriva något på onsdag eller torsdag är på miniridlägret då:) kanske ett inlägg innan jag åker.Vi får se;) men Glad påsk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: