Utmaningen !

Hej !
Tänkte börja med Utmaningen! Såhär går det till:
1.Ni väntar på ett inlägg som heter ''Dags för utmaningen''
2.Ni får kommerntera en utmnaing jag ska göra.
3.Jag och nån (Emma,eller Samantha) eller jag själv.Beror på om de vill hjälpa mig att bestäma ;) Kommer komma överens om en utmaning jag ska göra :D.
OBS:Det måste vara nått jag kan göra.Inget som är typ omöjligt. Te,x hoppa ner för ett vattenfall,Paddla i en flod,hoppa bundige jump.
Ni fattar ;)
Hoppas ni vill se mig göra saker :D
 

Kommentarer
Postat av: Samantha

1. Vilken är din favoritfärg på hästar?
2. Vilken är din favorithäst??
3. Saknar du Bean?

Med vänlig hälsning, samisen

2013-09-23 @ 23:37:24
URL: http://samanthaerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: