Ridningen idag !

Idag så hade vi ridning.Jag hade Alf.Idag så red vi mäst över bomar mm.Sen så fick vi komma i galopp över 2 bomar som låg mellan ett visst avstånd.Vi skulle räkna hur många steg hästarna tar.Vi skulle få det till 5.Sen så skulle jag få det till 3.Så jag fick öka rätt mycket.Alf blev jätte glad när vi ökade så han öste på.Upptäckte det odag att han ochså älskar att hoppa.Har inte hoppat med han innan.Men nästa vecka har vi Teori.Och veckan efter det är det häst byte och hoppning :D Jag önskade Joey.Älskar han och Alf ♥
För et stund sen så gjorde jag tomat soppa och plockade vår äpplen.Våra är jätte goda ♥ sen så gjorde mamma äppel paj mums ♥ Men först blir det mat.

Kommentarer
Postat av: Alice

Vad kul det lät med att rida, har själv inte ridit på jätte länge ;)

Svar: Ja det är jätte kul ♥ okej.Du borde börja igen :D
Sandra

2013-09-28 @ 20:22:35
URL: http://alicelindqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: