5 saker jag stör mig på

1. När man är med i en ''veckans blogg'' och bara de med egen häst vinner eller som rider typ varje dag och det är oftats de so är runt 15-17 år som vinner.... vet att fler känner så och vet det.
 
2.När man ska ladda upp en video/bild så kommer det inte upp och man försöker i timmar.
 
3.När folk ska fjäska te,x ''Jag fick en ny dator och den är jätte snabb'' och personen vet att man har en seg te,x.
 
4.När man ska titta på andra i sin ålder som rider då försöker vissa vissa upp sig :P
 
5.Vissa killar i min klass så sååååååå himla dåliga förlårare.Te,x om vi har fotboll då tar jag bollen från en fotbolls kille ''men så kan du inte göra !!'' eller om det är en kille mot en tjej på nått och killen förlårar då börjar kille skrika och slå på saker...en del gör det i vår klass...

Kommentarer
Postat av: Lydia

Nu har du chansen att vinna en superfin piké från änglahoppet på vår blogg! Reglerna är superenkla och alla kan delta :D
http://teeamjump.horseworld.se/?p=1489

2013-11-26 @ 09:54:46
URL: http://teeamjump.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: