Ridning mm

Fredag:Tog sprutan.Den kändes såklart.Men inte mycket.Höl på att svimma efter jag fick den.Jag tappade färgen i ansiktet.Men sen fick jag den igen.Kunde röra armen som vanligt efter typ 5 min.Sen sovde jag över med Louise & Emma (Bffs) vi hade jätte kul:D sen så kollade vi på gladiatorerna:) det var bra:) Och OMG vilken dam'p Hypper fick!! haha
 
Lördag:vi vakande kl 08:00 vid halv 10 så åkte vi till stallet.Emma lilla syster fick en häst som heter Joey.Hon ville att jag och Louise skullle leda henne.Så jag lede i 30 min sen tog Louise över.
Min ridlärare sa att jag skulle ha Joye.Men jag bytte till Bella.När jag skulle rykta henne så försökte bita mig och sparka mig.Så jag bytte tillbaka till Joey:/ haha.det gick inte bra när jag red han.Han var duktig i trav och volter och skritta.Men fick inte upp han i galopp.Han lydde inte.Han gick åt sidan.Var jätte bestämd mott han.Då lydde han men fick inte upp han i galopp.Kommer ha Bella nästa gång.Men nån kommer hjälpa mig med henne:)
 
När jag kom hem så satt jag vid datorn.Sen så kollade jag på melodifestivalen.Jag bara OMG när Jedward kom in!! Älskade när de hade en duel.Här är videon:
 
Söndag:Idag så var jag på bio med min bff och henne syster.Vi såg Röjar Ralf:) den var bra.När jag kom hem så lekte jag med min kanin.Sen pluggade jag och sen var jag lite på datorn.Imorgon är det skola:/
 
//Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: