Hjälp till !!

Hej idag så var det en tråkig skoldag:/ men det roligaste var Lunch Rasten;D haha en liten hemlis (inget skolkande) det jag och mina vänner gjorde var inte mot reglerna;) Sen gillade jag Svenskan och Livskunskapen.Jag fick gå 20 min tidigare för att jag skulle till tandläkaren.Sen så åkte vi till ♣♣♣♣♣ (det är en överraskning om var jag var) kommer berätta mer om det om ungefär 50 dagar:D sen så hjälpte jag till där.När jag kom hem så var jag lite på datorn.Sen pluggade jag.Och nu ligger jag in bäddad i sängen med datorn.4
 
Imorgon är det onsdag och då ska vi göra nyponsoppa på hemkunskapen:D mums !! nu ska jag kolla på lite klipp på youtobe!
 
//Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: