Horses in my life ♥

Älskar hästar mer än allt i världen (min kanin mer) har hittat nån som söker medryttare till ett Fullblod och sina 2 fjordingar.Så jag mejlade henne.Men till fullblodet så ville hon ha en mer ruttinerad och det är inte jag.Men jag sa att jag gärna skulle vilja bli medryttare till hennes fjoringar så jag vänta nervöst på ett svar... det är så himla pirigt.Har letat i 2 dagar i stärck efter nån som söker.Hittade en innan men hon ville ha en mer rutinerad och hästen var inte så lätt riden även om den var snäll.Men nu har jag hittat en som jag tror kommer napa.
 

Önska mig lycka till :)
PS.Från den 2 Juli till den 9 Juli så kommer jag vara på Kreta :) så det blir kanske inte några inlägg.Kanske ett litet genom telefonen om det inte finns dator.Men tyvärr inga bilder.Men när jag kommer hem så kommer jag skriva inlägg som att jag var på Kreta och skrev då kommer det bilder.
Ses :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: