På väg till flygplatsen!

Vi steg upp vid 12 tiden och började med att äta frukost.Jag åt bacon och ägg :) mums och en macka.Sedan så kläde vi på oss och gjorde oss i ordning.Sedan vid 14 så åkte vi hem ifrån.Resan skulle ta 1h och 30 min.Vi hade 2 stora bagage och 2 handbagage.Här kommer bilder när vi körde:
 
Efter 1h och ungefär 20 min så spydde min lille bror... fyy så fick vi stanna.Sen så fårtsatte vi och var framme efeter ungefär 10 min.Här kommer bilder på flygplatsen utanför och inne.
Nån som känner igen de?
 
 
När vi var framme så parkerade vi och gick in till själva flygplatsen.Här kommer bilder.
 
Nu kommer lite bilder från en butik,jag tog inte direkt över hela för då skulle folk bli misstämksamma.
En stund senar så fikade vi lite jag tog en dricka och en god macka som jag åt där sist!! den är så jäkla god:)
Sen fick jag en efterätt.Men kommer ej ihåg vad det innehöll.Tror det var yogurt och nån slags sylt och bär.
 
Hittade en jätte häftig penna riktigt fin ochså men den var riktigt dyr där men mamma sa att vi kunde köpa en när vi kom hem i.Kom på det bara nu. Bild på pennan:
 
Sen så gick vi till Gate 7 eller om det var 6.Vi satte oss när och väntade på att de skulle öppna.Framför mig satt en shit snygg kille!! Han slängde massor av blickar på mig :D när jag tittade på han så tittade han bort hihi ;)
Här kommer bilder när vi satt på planet och väntade på att det skulle starat.Då väntade en 3h resa med mat :D
Denna bild på på flygplanet när vi var på väg in till de.
 
Det roligaste med flyplan är starten och landningen.Här kommer bilder från luften.
Efter en stund så kom de om man ville köpa lite snackas detta köpte jag.
 
Sedan fick vi mat.Tydligen så räknades en 13 åring som vuxen:
 
Här kommer bilder när vi var framme i Grekland.Det var natt då.Det var jätte fint men det var inte lätt att ta bilder.Sen kommer en bild när vi satt på flyplanet och de släckte det var jätte mysigt.
 
 
sen fick vi sitta på en bus i nästan 2h! men nu kommer bilder från vårt rum och en på hotellet.
det komemr mer imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: