Den hemska tanten

Hej i Tisdags måndags så skulle jag och samantha rida.Men från Söndag till Måndag så sovde vi över.Vi sovde i Norje Boke.Vi hade jätte kul.Vi gick ut med henne hundar,vi trampade trampbåt och gick på grund vid en ö... hehe typ vi fastande i stenar så vi fick hoppa ut och putta den.Sen så trampade vi runt och fjantade oss.Sen trampade vi till en flotte där råkade jag lämna henne.Vi hade jätte kul.
 
Men på måndag så kulle vi rida.Vi fixade hästarna och allt det.När vi var i padocken så hände nått när vi skulle fata galopp.Mr Bean blev uppjakad av de hästarna som fanns vid hagen bredvid efter de galopperade mm.Då rusade Mr Bean mott ett högt hinder.Ingen anning om hur högt det var.Men han stannade.Men jag visste att han skulle hoppa.Och det gjorde han.Höll mig hårt som f*n.När han landade så var jag kvar men satt på hans rumpa.
Här kommer bilder.På den första så sitter jag vanligt.Det ska vara sadel och så på men pallade inte rita det.
haha efter hindter så satt jag såhär:
haha snygg va?
Men jag bara what?! men jag ''satte av'' sen så gick vi till ägaren och bad snällt om hon kunde ta in hästarna för att våra blev stimiga.Hon bara ''Nej!! Det är min padock och mitt sommar bete! Ni kan galoppera nån annastans!''
Hon var så hilma otrevlig.Sen så gick vi tillbaka till padocken och satte up.Hon stod i fönstret och glåde på oss.Hon görsökte gömma sig bakom gardinen men vi såg henne.
Sen kom hon och sa ''Ni får inte vara i min padock! Jag vill inte ha er här''
.... gud vill sitta och av skälla ner henne som ***.Så himla otrevlig.Men vi gick och galopperade mm lite i skogen sen så red vi tillbaka till stallet.Och fixade hästarna.Och red till hagen med grimma och grimskaft,Flrsta gpngen jag red så;)
Det var det kommer mer senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: