Ridning=Bra=Ramlar

Hej idag så red jag.Det gick jätte bra för mig.Mamma tyckte att jag var jätte duktig.Galopperade 6 gånger ungefär😀 det gick jätte bra.Alf var jätte snäll❤ men han var väldigt pigg.Jag fick hjälpa en tjej att komma upp i galopp med hästen hon red.Det gick rätt bra för henne.De andra fick skrita:) mohaha jag fick då galoppera extra.I slutet så skulle vi släppa stygbygglarna(de man har fötterna i) sen så fick alla trava.Det gick bra med Alf,sen så såga jag Emma (BFF) att det var nått fel.jag visste att hon skulle trilla av.4 sek senare så hörde jag en duns.Då vände jag mig om och såg henne på marken och hästen ståg stilla.Ingen hålde den så jag gick lite närmre och satt av och gick fram till Emma mesdans jag håll i min och hennes häst.Hon fick ont i svanskotan.Mer vet jag inte.
En mamma berömde mig till min mamma att jag var en bra vän som gick fram till henne mm och höll hästen.
Kommer lada upp lite bilder på Alf sen.Skriver via mobilen:D är på väg till stan.kommer göra ett till inlägg om vad jag fick i stan.
Det var allt... Oj glömde en sak.nästa lördag så ska vi bytta hästar.... 😢 Jag vill inte !! Jag och Alf är jätte duktiga tillsammans.Men jag måste ju rida andra hästar.
//ses=kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: